Monday, May 5, 2008

gaji pertame..

eh, aye lupe cerite..
gaji pertame aye ude aye terime pagi tadi! yiiipppee!!(~harusnya sih yiiipiii!,tapi krn lagi jadi org betawi jadinya yiiipppee!!)
tapi jangan minta traktir ye sodare-sodare,
karena semuanye ude aye kasi ke emak aye tercinte!

"mak, ini gaji pertame aye yak!
maap ni mak sedikit, pan baru dikit pasiennye!
ya tapi lumayan kan buat makan baso, pan emak ngidam baso ame gado-gado noh kemarenan..
nanti kalo pasien aye udah bejibun, aye beliin baso ama warung-warungnya dah, janji!
sabar ye mak, ai lop yu mak.."

:D

No comments: